Özyeğin Üniversitesi 22 Öğretim Üyesi ve Elemanı İçin İlan Yayınladı

Özyeğin Üniversitesi bünyesinde görevlendirilmek üzere, Öğretim Üyesi ve Elemanı 22 akademik personel alımı yapılacak. Son başvuru tarihi 9 Ağustos 2021
26 Temmuz 2021 11:51 Akademik İlanlar
Özyeğin Üniversitesi 22 Öğretim Üyesi ve Elemanı İçin İlan Yayınladı

Özyeğin Üniversitesi Rektörlüğünden:

Özyeğin Üniversitesi bünyesinde çalıştımak üzere 22 akademik personel alacak. Başvuru yapacak adayların ilanda detaylı verilen koşullara uygun olması ve evrakları eksiksiz tamamlamaları gerekmektedir. Başvurular posta ve e-posta yoluyla yapılır. Posta yoluyla gönderilecek belgelerin bir örneğinin aşağıdaki e-posta adresine de iletilmesi önemle rica olunur.

Postadaki gecikmeler ve eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmaz.

Duyuru Başlama Tarihi : 26.07.2021

Son Başvuru Tarihi : 09.08.2021

Üniversitemize, 2547 sayılı Yüksek Öğretim Kanunu "Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği" hükümlerinde aranan koşulları yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857 sayılı iş Kanunu hükümlerine tabi olarak Öğretim Üyesi alınacaktır. İlana konu olan kadrolar tam zamanlıdır. Öğretim Üyeleri kadrolarına başvuracakların; bölümü belirtir bir dilekçenin ekinde, nüfus cüzdanı fotokopisi, 2 fotoğraf, özgeçmiş, öğrenim durumunu gösteren belgeler (onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar için denklik belgesi) YDS ve dengi Yabancı Dil Belgeleri ile bilimsel yayın ve çalışmalarını kapsayan dosyasını (Doktor Öğretim Üyesi başvurusu için 3 takım, Profesör ve Doçent başvuruları için 5 takım) vermeleri gerekmektedir.

Başvurular posta ve e-posta yoluyla yapılır. Posta yoluyla gönderilecek belgelerin bir örneğinin aşağıdaki e-posta adresine de iletilmesi önemle rica olunur.

Başvurular için posta adresi: Özyeğin Üniversitesi İnsan Kaynakları Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mah. Orman Sok. 34794 Çekmeköy -İSTANBUL

E-posta adresi: ([email protected])

Postadaki gecikmeler ve eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmaz.

Duyuru Başlama Tarihi : 26.07.2021

Son Başvuru Tarihi : 09.08.2021

Duyurulur.

Özyeğin Üniversitesi Rektörlüğünden:

Üniversitemizin aşağıda belirtilen akademik birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 31. Maddesi ile "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik'in ilgili maddelerine göre Öğretim Elemanları alınacaktır. Başvuracak adayların, 09.11.2018 tarih ve 30590 sayılı Resmi Gazete 'de yayımlanan "Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik" kapsamındaki koşulları taşıması ve istenen belgeleri tamamlaması gerekmektedir.

Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1. Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi başvuruları için eksiksiz doldurmaları gereken başvuru formu (https://www.ozyegin.edu.tr/tr/yabanci-diller-yuksekokulu/scola-olanaklari adresinden ulaşabilirsiniz.), diğer Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi başvuruları için serbest formatta başvuru dilekçesi

2. Özgeçmiş ya da YÖK Formatlı Özgeçmiş (Yabancı Diller Yüksekokulu için; dört A4 sayfayı geçmemelidir ve en az üç referans e-posta ve iletişim bilgileri ile belirtilmeli, diğer başvurular için dört A4 sayfayı geçmemelidir ve en az bir üç referans e-posta ve iletişim bilgileri ile belirtilmelidir.)

3. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

4. Öğrenim Belgeleri (Lisans/ Yüksek Lisans / Doktora diploması, Lisans / Yüksek Lisans Transkripti (GPA notu için şarttır) (Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin onaylanmış olması, denklik belgesinin ibrazı gerekmektedir, e-Devletten alınan belgeler geçerlidir.)

5. ALES Belgesinin Fotokopisi (Belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir.)

Yabancı Diller Yüksekokulu başvurularında ALES Muafiyetinden yararlanmak için; Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmelik'in "MUAFİYET" başlıklı 14'üncü maddesinin 1'inci fıkrasında; " Doktora veya tıpta, diş hekimliğinde, eczacılıkta ve veteriner hekimlikte uzmanlık ya da sanatta yeterlik eğitimini tamamlamış olanlarda, meslek yüksekokullarının Yükseköğretim Kurulu tarafından belirlenen uzmanlık alanlarına atanacak olanlarda, yükseköğretim kuramlarında öğretim elemanı kadrolarında çalışmış veya çalışmakta olanlarda merkezi sınav şartı aranmaz." hükmüne dayanarak ALES merkezi sınav muafiyetinden yararlanmayı talep edecek olan adayların, söz konusu dilekçeyi doldurarak başvuru belgeleri ile birlikte iletmeleri gerekmektedir. Dilekçe örneğine https://www.ozyegin.edu.tr/tr/yabanci-diller-yuksekokulu/scola-olanaklari adresinden ulaşabilirsiniz.

6. YDS ve dengi Yabancı Dil Belgeleri fotokopileri(Belgenin kontrol kodlu ve barkodlu olması gerekmektedir.)

7. Varsa yayınların kopyası

8. Erkek adaylar için askerlik terhis veya tescil belgesi kopyası

Adayların son başvuru tarihi mesai bitimine kadar yukarıda belirtilen evrakları e-posta yoluyla Yabancı Diller Yüksekokulu Öğretim Görevlisi için ([email protected]) adresine, diğer başvurular için ise ([email protected]) adresine ulaştırmaları gerekmektedir. Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde adayın başvurusu değerlendirmeye alınmaz ve kişi bundan doğan bir hak iddia edemez. Posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.

Ön değerlendirme sonuçları ve kesin sonuçlar Üniversitemizin web adresinde (https://www.ozyegin.edu.tr) yayınlanacak olup tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

oz01.pngoz02.pngoz03.pngoz04.png

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.