İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN Büro Memuru Alımı İlanı

İzmir İZELMAN kendi bünyesine 4 büro memuru alımı için İŞKUR üzerinden ilan verdi. Başvurular nasıl yapılacak? Başvuru şartları nelerdir? Haberimizin detayında...
19 Aralık 2021 21:26 İşkur İlanları
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZELMAN Büro Memuru Alımı İlanı

İzmir İZELMAN kendi bünyesinde istihdam etmek üzere kamuya en az lise mezunu büro memuru alımı duyurusu yaptı. Yayınlanan ilana göre 4 büro personeli alımı yapılacak.

Büro Memuru Alımına Kimler Başvuruda Bulunabilir?

1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.

2) Kamu haklarından mahrum olmamak.

3) Arşiv ve güvenlik soruşturmasında olumlu sonuçlanmak.

4) En az lise mezunu olmak.

5) B sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.

6) Erkek adaylar için askerlik ilişiğinin olmaması.

7) Alanında en az 1 yıl iş deneyimine sahip olmak.

8) Affa uğramış olsa bile devlet güvenliğine karşı yüz kızartıcı suçlar işlememiş olmak. Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar işlememiş olmak. Ağır ceza almamış olmak ve ağır hapis yatmamış olmak.

Büro Memuru Başvuruları Nasıl Yapılacak?

Başvuru yapmak isteyen adaylar başvurularını 22 Aralık 2021-24 Aralık 2021 tarihleri arasında yapacaktır. Başvurular baş[email protected] linki üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Başvuru sırasında adaylardan 1 sayfalı fotoğraflı özgeçmiş istenecektir. Başvurular sadece başvuru linki verilen link üzerinden yapılacaktır. Posta, e-posta vb. yöntemlerle yapılan başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.