Belediye İŞKUR Üzerinden Kamuya Satış Personeli ve Müdür Alımı Yapacak

Hatay Erzin belediyesi İŞKUR üzerinden kamuya personel alımı yapacaktır. Başvurular nasıl yapılacak? başvuru şartları nelerdir? Son başvuru tarihi ne zaman?
21 Kasım 2021 14:01 İşkur İlanları
Belediye İŞKUR Üzerinden Kamuya Satış Personeli ve Müdür Alımı Yapacak

Hatay Erzin Belediyesi İŞKUR üzerinden yayınladığı ilan göre satış personeli, müdür, döner ve kebap ustası alımı yapacak. 18 ve 45 yaş aralığında herkes ilana başvuru yapabilecek. Başvurular şahsen yapılacaktır.

Belediye Personel Alımı Başvuru Şartları

1) Kamu haklarından mahrum olmamak.

2) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.

3) Arşiv ve güvenlik soruşturmasında olumlu sonuçlanmak.

4) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak.

5) Hatay Erzin ilçesinde ikamet ediyor.

6) Erkek adaylar için askerlik ilişiğinin bulunmaması.

7) 18 yaşını tamamlamış, 45 yaşını geçmemiş olması.

8) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.

9) Affa uğramış olsa bile devlet güvenliğine karşı yüz kızartıcı suçlar, bir yıldan fazla hapis yatmamış olmak, anayasal düzenin işlemesine karşı suçlar işlememiş olmak.

Belediye Personel Alımı için Gerekli Belgeler

1) Nüfus cüzdanı

2) diploma mezuniyet fotokopisi

3) 3 adet son 6 ay içerisinde çekilmiş vesikalık fotoğraf

4) Adayların görevini yapmasına engel bir durumu bulunmadığına dair belge

5) Adli sicil kaydı

6) Askerlik terhis belgesi veya askerlikten muaf olduğuna dair belgenin asli veya sureti

Belediye Personel Alımı Zamanı, Yeri ve Şekli

Başvuru yapmak isteyen adaylar, başvurularını 29 Kasım 2021 tarihine kadar Şükrüpaşa Mah. Şükrüpaşa cad. No:55 Atatürk parkı Erzin/HATAY adresine şahsen yapacakladır. Posta, e-posta vb başvurular kabul edilmeyecektir.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.