Resmi Gazeteye Göre İki Bakanlığa 135 Personel Alımı. İşte Başvuru Ekranı ve Başvuru Şartları...

Resmi Gazete de yayımlanan ilana göre Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı 125, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 10 toplamda 135 personel alımı yapacaktır. Alınan personeller bakanlıkların kendi bünyesinde istihdam edileceklerdir. Başvuru şartları nelerdir? Başvuru nasıl yapılır? Başvuru yeri ve tarihi nedir?

Resmi Gazeteye Göre İki Bakanlığa 135 Personel Alımı. İşte Başvuru Ekranı ve  Başvuru Şartları...
Yayınlanma Tarihi : 08 Ekim 2021 10:05

Resmi Gazete de yayımlanan ilana göre Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı 125, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı 10 toplamda 135 personel alımı yapacaktır. Alınan personeller bakanlıkların kendi bünyesinde istihdam edileceklerdir. Başvuru yapan adaylar sözlü sınav sonucuna bağlı uzman yardımcısı pozisyonunda görevlendirilecektir. Göreve başlayacak adaylar bakanlıkların kendi bünyesinde istihdam edilmek üzere göreve başlayacaklardır

ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI 125 UZMAN YARDIMCISI ALACAK

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Resmi Gazete de yayınladığı ilana göre 125 uzman yardımcısı alımı yapacağını açıkladı.

Başvuru Şartları ve Başvuru Tarihi Nelerdir?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na başvuru da bulunacak adaylar, ÖSYM tarafından 2020 ve 2021 yıllarında yapılan KPSS'de en az 70 almış olması ve 1 Ocak 2021 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olması gerekiyor. Adaylardan üniversitelerin en az 4 yıllık lisans eğitimi veren ve istenilen bölümlerinden mezun olma şartı aranıyor. Adaylar başvurularını 07 Ekim 2021-7 Kasım 2021 tarihleri arasında e-Devlet üzerinden yapacaktır. Başvurular online alınacak olup, şahsen veya posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Göreve başlayacak personel sayısının 3 katı kadar aday sözlü sınava çağırılacaktır. Sözlü sınava girmeye hak kazanan adaylar için sözlü sınav tarihi ve yeri bakanlığın web sitesinde ilan edilecektir.

bakanbilgin.png

ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI 10 COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİ UZMAN YARDIMCISI ALACAK

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Resmi Gazete de yayınladığı ilana göre 10 coğrafi bilgi sistem uzman yardımcısı alımı yapacağını açıkladı. Bakanlığa bağlı Coğrafi Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilecek personel alımı için mesleğe özel yarışma sınavı yapılacaktır

Başvuru Şartları ve Başvuru Tarihi Nelerdir?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığına başvuru da bulunacak adaylar, ÖSYM tarafından 2020 ve 2021 yıllarında yapılan KPSS'de en az 70 almış olması ve 1 Ocak 2021 tarihi itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olması gerekiyor. Adaylardan üniversitelerin en az 4 yıllık lisans eğitimi veren ve istenilen bölümlerinden mezun olma şartı aranıyor. Adaylar başvurularını 13 Ekim 2021-26 Kasım 2021 tarihleri arasında online olarak gerçekleştireceklerdir. Başvuru yapmak için tıklayınız. Başvurular online yapılacak olup şahsen veya posta yolu ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Yapılan sınav da başarılı olanlar arasında belirlenen kadronun 4 katı kadar aday sözlü sınava çağırılacaktır. Atanmaya hak kazanan adayların listesi bakanlığın web sitesinde duyurulacaktır.