PTT 15 Bin Personel Alımı... PTT Başvuru Şartları Nelerdir? PTT Personel Başvuruları Ne Zaman?

Son dönemlerde artan işsizlik ve enflasyon mücadelesinde insanlar devlet kurumların işe girmenin hayalini kuruyor. PTT bünyesinde 15 bin yeni personel alımı için zaman daralıyor. Detaylar haberimizde...
30 Ekim 2021 17:41 Güncel Haberler
PTT 15 Bin Personel Alımı... PTT Başvuru Şartları Nelerdir? PTT Personel Başvuruları Ne Zaman?

PTT'nin 15 bin personel alımı yapacağı iddialarından sonra insanlar PTT personel başvuru tarihlerinin açıklanmasını bekliyor. PTT'nin yakın tarihte personel alım ilanı vermesi bekleniyor. PTT iki yıldır alım yapmıyor. Alımların toplu yapılması halinde 55 bin personel alımı yapılacağı bekleniyor.

PTT Başvuru Şartları Nelerdir?

  1. Türk vatandaşı olmak,
  2. Erkek adaylar için askerlik ilişiğinin bulunmaması,
  3. Kamu haklarından mahrum olmamak,
  4. Yapılacak “yazılı ve/veya sözlü sınavda” başarılı olmak,
  5. 18 yaşını tamamlamış ve 35 yaşından gün almamış olmak,
  6. Başka kuruluşlara karşı mecburi hizmet yükümlülüğü bulunmamak,
  7. Akıl hastalığı bulunmadığını resmi sağlık kurulu raporu ile belgelemek,
  8. Atanacağı pozisyon için bu ilanda belirtilen öğrenim şartına haiz olmak,
  9. Herhangi bir sosyal güvenlik kurum veya kuruluşundan emekli olmamak,
  10. Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması sonucunda sakınca bulunmamış olmak,
  11. Daha önce çalıştıkları kamu kurum veya kuruluşlarından disiplin cezası ile işten çıkarılmış olmamak şartı bulunmaktadır.

HANGİ KADROLARDA ALIM YAPILACAK?

PTT en son 2018 yılında personel alımı yapmıştı. Adaylar 3 yıl için en az 15 bin olmak üzere PTT’nin açıkladığı ilanları bekliyor. PTT personel alımında “Büro Görevlisi, Postacı alımları Avukat, Mimar, Mühendis, Tekniker, Gişe” kadroları için personel alımının yapılması bekleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.