Google Türkiye dijital reklamcılar yetiştirecek

Google Türkiye "geleceğin dijital pazarlama uzmanlarını arıyoruz" sloganıyla Genç Ajanslar Akademisini kurduBu yıl birincisi düzenlenecek Google Genç Ajanslar Akademisi ile Türkiye'de üniversite öğrencilerini dijital pazarlama ile tanıştırmak amaçlanıyor.

Google Türkiye dijital reklamcılar yetiştirecek

Google Türkiye "geleceğin dijital pazarlama uzmanlarını arıyoruz" sloganıyla Genç Ajanslar Akademisini kurduBu yıl birincisi düzenlenecek Google Genç Ajanslar Akademisi ile Türkiye'de üniversite öğrencilerini dijital pazarlama ile tanıştırmak amaçlanıyor.

08 Mart 2011 Salı 08:22
35 Okunma
Google Türkiye dijital reklamcılar yetiştirecek

Google Türkiye "geleceğin dijital pazarlama uzmanlarını arıyoruz" sloganıyla Genç Ajanslar Akademisini kurdu
Bu yıl birincisi düzenlenecek Google Genç Ajanslar Akademisi ile Türkiye'de üniversite öğrencilerini dijital pazarlama ile tanıştırmak amaçlanıyor.

Google Türkiye'nin resmi sitesinden yapılan açıklamaya göre,

Hedef,gençlerin internet çağında aktif rol oynamasını sağlamak, onları büyümekte olan internet reklamcılığı sektöründe girişimciliğe teşvik etmek ve başarılı olmaları için gerekli becerileri kazandırmak.

Bu sene Google Genç Ajanslar Akademisi Türkiye'nin sekiz üniversitesinde yapılacak. Akademi, kampüslerde yapılacak olan ücretsiz Google AdWords eğitimini ve Google Genç Ajanslar Yarışmasını kapsıyor.

Yarışmanın amacı öğrencilere internet reklamcılığı konusunda kazandıkları becerileri sergileme fırsatı vermek olarak açıklanıyor. Yarışma kapsamında öğrencilerin seçecekleri yerel işletmeleri internet reklamcılığı ile tanıştırmaları ve onların işletmelerini pazarlamalarına yardımcı olmaları amaçlanıyor.

Google Genç Ajanslar Akademisi üç temel bölümden oluşuyor.

ÜCRETSİZ GOOGLE ADWORDS EĞİTİMİ

Google eğitmenleri tarafından verilecek olan bir günlük ücretsiz eğitim. Eğitimle, İnternet reklamcılığı ve Google AdWords temellerini içeren eğitim müfredatı sayesinde öğrencilerin ilk internet reklam kampanyalarını oluşturmayı ve yönetmeyi öğrenmeleri amaçlanıyor.

Eğitim sekiz üniversite kampüsünde 19 Mart 2011 ve 26 Mart 2011 tarihlerinde gerçekleşecek.

GOOGLE GENÇ AJANSLAR YARIŞMASI

1 Nisan 2011’de başlayacak. Katılımcılar Google tarafından kendilerine verilen 150TL’lik Google AdWords deneme kuponlarını kullanarak, kendi buldukları yerel işletmeler için internette reklam kampanyaları hazırlayacaklar.

Yarışmanın amacı öğrencilerin birer dijital pazarlama ajansı gibi hareket etmelerini sağlamak ve buldukları işletmelere iki aylık bir süre boyunca dijital pazarlama danışmanlığı yapma fırsatı vermek.

Yarışmacıların en çok beş yerel işletmeye danışmanlık yapabileceği belirtiliyor. Katılımcılar yarışma boyunca hazırladıkları AdWords kampanyalarının kalitesi ve danışmanlık yaptıkları işletmelerin memnuniyeti bakımından değerlendirilecek.

Yarışma kayıtları, 21 Mart 2011 tarihinden itibaren www.google.com.tr/gencajanslar adresinden yapılabilecek.

GOOGLE GENÇ AJANSLAR EĞİTİM KAMPI

Her üniversitenin en başarılı katılımcıları, bir haftalık Google Genç Ajanslar Eğitim Kampına katılma şansına sahip olacak.Kampta öğrencilerin kendi dijital ajanslarını kurmak için öğrenmeleri gereken tüm konuları içeren yoğun bir girişimcilik müfredatı sunulacak. Eğitim Kampı sonrasında da Google öğrencileri Internet Reklamcılığı Programı kapsamında desteklemeye devam edecek.

Akademiye kimler Katılabiliyor?

Genç Ajanslar Akademisi aşağıdaki üniversitelerden öğrencilerin katılımına açık.

Eskişehir Anadolu Üniversitesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Akdeniz Üniversitesi
Çukurova Üniversitesi
Erzurum Atatürk Üniversitesi
Pamukkale Üniversitesi
Gaziantep Üniversitesi
Konya Selçuk Üniversitesi

Kaynak:HaberTürk

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.