Altınekin Belediyesi işçi alımı ilanı yayınlandı

Altınekin Belediyesi, kadrolu olarak istihdam etmek üzere 1 adet şoför işçisi alımı yapacak. Altınekin Belediyesi işçi alımı ilanı başvurular 16 Kasım'da İşkur'dan başlayacak.

Altınekin Belediyesi işçi alımı ilanı yayınlandı

Altınekin Belediyesi, kadrolu olarak istihdam etmek üzere 1 adet şoför işçisi alımı yapacak. Altınekin Belediyesi işçi alımı ilanı başvurular 16 Kasım'da İşkur'dan başlayacak.

11 Kasım 2016 Cuma 14:24
194 Okunma
Altınekin Belediyesi işçi alımı ilanı yayınlandı

Altınekin Belediyesi, kadrolu olarak istihdam etmek üzere 1 adet şoför işçisi alımı yapacak. Altınekin Belediyesi işçi alımı ilanı başvurular 16 Kasım'da İşkur'dan başlayacak.

Alım yapılacak personel sayısı: 1 adet işçi (şoför)

Başvuru şartları: Kamu kurum ve kuruluşlarına işçi alım yönetmeliği kapsamına göre istihdam edilecektir. Affa uğramış olsa bile hiçbir şekilde mahkum olmamak. Kamu kurum ve kuruluşlarının özel kanunlarında yer alan özel şartları taşımak. Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmamak.

Altınekin Belediyesi şoför alımı başvurusu için istenilen belgeler: Kimlik, D ehliyet belgesi, MEB onaylı zemin süpürme operatörlük belgesi, diploma.

Altınekin Belediyesi başvuru tarihi ve yeri: Altınekin Belediyesi işçi alımı için başvurular İŞKUR aracılığıyla 16 Kasım 2016 tarihinde başlayacak ve 25 Kasım 2016 tarihine sona erecektir. Başvuru yapan istekliler başvuru bitimi tarihinde itibaren 5 iş günü içinde istenen belgelerin asılları ile Altınekin Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğü'ne şahsen getirileceklerdir.

ALTINEKİN BELEDİYESİ İŞÇİ ALIM İLANI İÇİN TIKLAYINIZ

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.